Αξιολόγηση Διδασκαλίας από τους Μαθητές

Οι εκπαιδευτικοί λέμε ότι αξιολογούμαστε από τους μαθητές καθημερινά. Άραγε πόσοι από μας το έχουν “μετρήσει”;

Το ανώνυμο ερωτηματολόγιο που ακολουθεί είναι μία παραλλαγή του ερωτηματολογίου που μας μοίραζε το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης για τον ίδιο ακριβώς λόγο: την αξιολόγηση των μαθημάτων και διδασκόντων.

Μοίρασα για πρώτη φορά το ερωτηματολόγιο πέρσι λέγοντας στους μαθητές ότι όποια ερωτηματολόγια έχουν παντού πέντε (5) ή ένα (1) δεν θα τα λάβω υπόψη. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενθαρυντικά, όχι γιατί απέσπασα καλές κριτικές σαν δάσκαλος αλλά γιατί οι μαθητές με πολύ εύστοχο τρόπο ανέδειξαν τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία της διδασκαλίας και άλλων στοιχείων του μαθήματος.

Έαν δεν μπορείτε να δείτε την παρουσίαση μπορείτε να την κατεβάσετε πατώντας εδώ.

{pdf=download/mathites/Aksiol_Kathigiti.pdf|500|700}

Μην ξεχάσετε να αφήσετε το σχόλιο σας για το άρθρο που διαβάσατε.

vgargan Written by:

Είμαι ο Βασίλης Γαργανουράκης και ζω στο Ηράκλειο Κρήτης. Σπούδασα Φυσικός και εργάζομαι στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όποτε βρίσκω χρόνο, αποτυπώνω και μοιράζομαι τις σκέψεις μου με φίλους, γνωστούς και αγνώστους μέσω του vgargan.gr.